wtorek, 7 czerwca 2011

Sad

Hej. Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, a ja co chwila wpadam w rozpacz. Pytanie - czy jestem z siebie zadowolona? byłam. Naprawdę byłam. Ale teraz już sama nie wiem... No dobra, nie zamęczam, przechodzę do fajniejszych tematów. Byłam wczoraj na zakupach, szukałam butów na komunię. I znalazłam. Są to moje pierwsze buty na obcasie, i - muszę przyznać - pierwsze perełki:) Kupiłam je w Prima Modzie.  Aktualnie ta cena bardzo mnie boli, i nie potrafię się z tego otrząsnąć, bo jak dla mnie to o wiele za dużo. Jeśli ktoś jest zainteresowany, i chce wiedzieć - niech napisze w komentarzu. Na pewno się dowie;) O to one!
Prima Moda

7 komentarzy:

  1. ładne :)
    ja szukam butów na obronę, ale z wiekiem chyba zrobiłam się wybredna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne! ja zwykle kupuję buty na przecenach i łapię okazję na allegro, sklepowe regularne ceny mnie zwyczajnie bolą :P

    ale masz wakacyjne tło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysokie jak na pierwsze butki :) fajny blog :)
    Zapraszam na katsuumi.blogspot.com, obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się butki. :)
    Zapraszam do mnie , nowa notka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ przepiękne butki, nie smuć sie spójrz na te cudeńka i Ci się polepszy ;)

    sayyoudontloveme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne buty, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń