poniedziałek, 30 maja 2011

Tomorrow...

Witajcie! Ale u mnie gorąco! Nic, tylko wbić się w sukienkę, w chwilach zimniejszych - sweterek! Tak też dobrałam dzisiaj swój outfit. Ubrałam tę nową spódniczkę, na co nie mogłam się doczekać. Efekt? Sami zobaczcie. A ja zmykam, bo jutro przede mną ciężki test z chemii, a ja umiem tylko połowę.


tutaj rozpiął mi się pasek, jak coś.;)


; sweterek cubus ; bluzka H&M ; spódnica H&M ; pasek terranova ; bransoletka swarovski ; legginsy gatta ; buty - nie pamiętam ;

aha, no i na koniec - założyłam mojej siostrze maxmodels (ona o tym wie) ;P jeśli jesteście ciekawi, jej login - nutella017

9 komentarzy:

  1. ładna ta spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit! ;) U mnie etż było gorąco ;) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda jest piękna, tak samo zresztą jak twój strój. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej,lece tylko do Polski , nie do zadnych ciepłych krajow :D pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna spódniczka :)
    idealnie komponuje się z paskiem:)
    zapraszam
    http://miaugosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz prześliczną tą sukienkę! zadzdroszcze!!

    lookmoreglamorous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebisty blogg! <3

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń