środa, 22 czerwca 2011

Photosession

Hej! Na początek - przepraszam za tak długą nieobecność, ale cierpiałam na chorobę, polegającą na cierpieniu z powodu braku nowych ciuchów. A nie było czasu na zakupy. Teraz, kiedy mam letnie ciuchy postaram sięnimi pochwalić. Ale najpierw... Byłam ostatnio na sesji razem z moją koleżanką, Anią. Oczywiście ja rozwijałam moją pasję - fotografię. Ona starała się przezwyciężyć strach przed aparatem. Myślę, że nam wyszło. :) A m.in. dzięki tym fotkom mam już kolejną chętną do zdjęć! Martę;) no więc o to zdjęcia, które powstały. Na tych zdjęciach Ania ma nowe sukienki. Pod zdjęciami postaram się napisać, skąd są. :)

ojej ; < z chęcią bym wam dodała, ale coś jest nie tak. nie mogę dodać zdjęć!!!! :< 

5 komentarzy:

  1. noo, wczoraj jakiś błąd był na bloggerze

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogger lubi poszwankować, ale chyba dzis juz jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawią mnie te zdjęcia które zrobiłaś:) czekam na Twoje zdjęcia:) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też bardzo ciekawią te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń