piątek, 10 czerwca 2011

I'll stend by u.

Hejcia!;) piszę dzisiaj, bo rok się kończy, humor się poprawia (stopniowo!), a "miłość"... hm, powiedzmy, że ujdzie. Nadal szczerze nie rozumiem tych chłopaków, no ale oni tacy już są:) no nic. A ja dzień przyjemnie spędziłam, w szkole całkiem fajnie, bo kilka osób poszło na wagary i z FAJNYCH kolegów został jeden, dla mnie i dla moich koleżanek hehe. No a popołudniu poszłam do parku południowego, bo pogoda była piękna. Mam nadzieję, że w weekend też pogoda dopisze, bo co ja zrobię, jak będę musiała w tych szpilach zasuwać przed deszczem? Wolę nie myśleć.


okulary H&M ; bluzka Bershka ; spodenki Guess (orginal) ; buty Addidas
 
co do outfitu... lubię taki styl. Nic dodać, nic ująć. 

6 komentarzy:

  1. Buty masz prześliiczne :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty fajne, butów bym nie ubrała, ale to moje widzimisie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny młodzieżowy zestaw, idealny na spacer. Świetne szorty, uwielbiam tą część garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw :)
    Zapraszam do mnie:
    katarzyna93.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń