środa, 1 czerwca 2011

Rain,rain,rain

Czasem deszcz jest dobry i pozytywny. W deszczowej pogodzie o wczesnej porze się z Wami witam. Dzisiaj tak wcześnie, ponieważ byłam z klasą w kinie na komedii romantycznej. Taki typ filmu dla klasy to zło, naprawdę. Ja, w tak jakże deszczowy dzień ubrałam co? Krótkie spodenki! Genialnie. Jakoś sobie radziłam, muszę przyznać, że zimno mi nie było, ale i tak był to zły wybór. Dodaję więc troszkę fotek biżuterii, i -skromnie- dzisiejszy outfit.
spodenki stradivarius ; pasek stradivarius ; torebka stradivarius ; koszulka H&M
BARDZO przepraszam, że zdjęcia robione są przeze mnie w lustrze, ale mój fotograf wyjechał :< a ucięta twarz, gdyż nie chciałam pokazywać mojej niewyjściowej fryzury (czyt. zmokłej od deszczu)

15 komentarzy:

  1. ej uroczy blog !:) fajna notka.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetne spodenki.. ja cierpię na ich niedobór :<.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zapraszam do mnie
    Konkurs:P

    OdpowiedzUsuń
  4. pasek, pasek, spodenki! niby zwyczajne, a fajne i zawsze się przydają :D
    http://callhimnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieć taki aparat i robić zdjęcia do lustra? Jak prowadzisz bloga i już dysponujesz sprzętem poproś kogoś o cyknięcie fotek- dużo to daje poprawia czytelność:) To dobra rada nie wymądrzanie się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spodenki:)


    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodenki i biżuteria też wygląda ciekawie:)Mam małe i głupie pytanie :Ile masz lat ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te spodenki. Tez lubię kolczyki itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam 14 :) Byłam ciekawa bo wyglądałaś właśnie na tyle co ja, a szafiarki w tym wieku to raczej rzadkość, przynajmniej ja mało takich znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam deszcz!

    Dziękuje bardzo!Niezmiernie miło mi to czytać:D
    Pozdrawiam serdecznie:D!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog . ;-)
    Zapraszam do mnie.:)
    +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki świetne ! Właśnie na cos podobnego nadeszła pora zakupienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. super szorty dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne spodenki wprost idealne na ten upał! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :**
    + dodasz do obserwowanych. ? - odwdzięczę się. :)

    OdpowiedzUsuń