piątek, 27 maja 2011

I'm happy and I don't know why;)

Hej! Dzisiaj już lepiej się czuję, dziękuję wszystkim za życzenia! Niestety, muszę jeszcze przyznać, że chyba dorwało mnie... uczulenie na kurz! Eh, jak nie choroba to uczulenie. Nie fajnie. Ale i tak humorek mi sprzyja, być może z powodu sprawdzianu z fizyki, który poszedł mi całkiem dobrze. Poleciałam więc od razu do sklepu, no i dorwałam w H&Mie spódniczkę za 29,90 zł! Według mnie to tanio, więc kupiłam, bo za taką cenę, to mi nie będzie żal, jak coś się z nią stanie, a na pewno nie będę żałować, że ją kupiłam.
koszulka - 19,90 spódnica - 29,90 H&M
torba New Look ; koszula Stradivarius ; spodnie Stravivarius ; podkoszulek Tally Weijl ; chusta Breshka

Dosyć normalnym outfit, ale taki był mój plan. Aha, no i na fotce bez butów, ale miałam na sobie szare Conversy. No i przepraszam, że znów mało wyraźnie, ale na zdjęcia na dworze muszę poczekać do lepszej pogody!

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna ta spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna torba!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie, na luzie i na codzien:) oczywiscie tez obserwuje i bede czesto zagladac!! blog zapowiada sie super!! http://patricia-vintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak ;3
    dodasz sie do obserwatorów ?. ;DD

    OdpowiedzUsuń