środa, 25 maja 2011

This is real life, baby!

Sieemczi <3 no więc to mój nowy blog na temat mody. Mam zamiar dodawać tu wszystko, co mnie inspiruje, a także moje codzienne stroje, by zainspirować Was! :) mam nadzieję, że nie zrażę Was moim młodym wiekiem, i spodoba wam się mój styl ubierania. A tak w ogóle to Paulina, 14 lat;>
opisałabym wam, jak bardzo źle się czuję, mimo to, że i tak już wracam do zdrowia. Jutro lecę do szkoły, i mi się to uśmiecha, bo nie zadowoliła mnie ocena z zachowania. Ah, no i chciałam jeszcze powiedzieć, że przeglądałam czerwcowe magazyny, i znalazłam PRZECUDOWNĄ koszulkę z Pull&Bear z koronki:* muszę ją mieć!
No nic. Teraz trochę zdjęć, które zrobiłam kilka dni temu.





zdjęcia wzięte z mojego poprzedniego bloga, ale nie 
będę tłumaczyć, dlaczego zmieniłam w kilka dni, 
bo mi się nie chce.:P

1 komentarz:

  1. uwielbiam koronkę:D!!
    dziękuje bardzo za komentarz,jest mi niezmiernie miło!

    OdpowiedzUsuń